Esim. näin meillä, kun olet jättänyt koiran muutamaksi tunniksi yksin kotiin

Noh, on paljon ilonhetkiäkin noiden söpöläisten kanssa

Olen tenhyt käsitöitäkin, viltti koiralle...mitoituksena mäyräkoiranpentu(piti ekaks tulla)...sama pedillä :)

Ja koiramme haluaa olla kaikessa mukana

mielellään hmmm..."siivoaisi" gerbiilien terraariota...


Kommentit