Olen juossut asioita hoitamassa, ja tyhjentämässä ja siivoamassa faijan kämppää. Omat asiat ja huusholli onkin sitten ihan retuperällään välillä.
Olen käynyt oikeusaputoimistossa, maistraatissa, hautaustoimistossa, pankeissa yms. olen sulkenut puhelinliittymää, sähköä, lehtitilauksia jne. Voi luoja miten paljon asioita on hoidettavana, kun toinen kippaa. Mutta vielä enemmän olisi hoidettavaa, jos ei olisi oikeusaputoimistoa ja hautaustoimistoa hoitamassa lisäksi tiettyjä asioita.

Ja syyskuusta marraskuuhun mulla on ollut 3-4 oikein mukavaa flunssaa, ja nyt perhana meni selkä. Pari päivää syönyt särkylääkkeitä sen takia. Ilmeisesti olen jännittänyt itseäni tuolla liukkailla teillä, etten vedä persiilleni...ja ei edes auttanut...nimittäin vedin kyllä, mut onneksi ei sattunut...ja luojan kiitos ettei monikaan nähnyt perslaskuani :)